۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۸, شنبه

دو فرمول درمورد ارزش پول

دوبرابر ساختن پول (قاعده69)
35/0+نرخ بهره/69=تعداد سالهای لازم برای دوبرابر شدن ارزش پول
فرمول زیر مربوط به ارزش اتی پول است
میخواهیم بدانیم چه مقدار پول در حال حاظر سرمایه گذاری کنیم تا در اینده مبلغ معینی بدست اید
ارزش فعلی یک مبلغ اتی پس از N دوره زمانی با نرخ بهرهI
F=P(1+I)^N
ارزش یک واحد پول در زمان اینده همیشه کمتر از یک واحد پول در زمان حال است

۱ نظر:

  1. ufسلام دوست من

    وبلاگ جالبی داری. بنده لینک شما رو در سایت fxpars دیدم. که در مورد فارکس سوال کرده بودید. جواب شما را هن به خوبی می دانم، ولی به علت برخی مسائل در آن سایت مطلب نمی نویسم. بنده 2 سال است که فارکس کار می کنم. پرسیده بودید که نمودارها به دست ما ایرانیها دیر می رسد یا نه؟ خیر ، اینگونه نیست. ما قیمت را همانند بقیه دریافت می کنیم. و هیچ فرقی با یک شخص مثلا انکلیسی نداریم. در مورد تحریم، ما با بروکرهای آمریکایی نمی تونیم کار کنیم. ولی با بروکرهای روسی و سوئسیسی کار می کنیم.

    وبلاگ جالبی دارین، ولی حیف! کاش آنرا به بلگفا منتقل کنید. بلگفا کدینگ خیلی بهتری نسبت به بلاگ اسپات دارد. مثلا در مورد این کامنت ، اعداد جا به جا شده است. و یا فونت در بلگفا بسیار خواناتر هست. پیشنهاد می کن آنرا به بلگفا منتقل کنید. بنده هم در توانم به شما کمک خواهم کرد. بنده در سایت سرمایه، که بزرگترین فروم فارکس ایران هست مطلب می نویسم. ادعایی نیست ، ولی بسیار زحمت کسیده ام و در این راه بهای گزافی از لحاظ وقت داده ام. هفته ها و شبها بیدار مانده ام و مطالعه کرده ام. ده ها متون انگلیسی را مطالعه کرده ام.

    به هر حال خوشحال می شوم تبادل اطلاعاتی داشته باشم. بنده وبلاگ دارم، ولی خصوصی است و مربوط به مسائل عشقی می شود!! ولی در فروم ها و به خصوص سرمایه مطلب می نویسم.

    ایمیل خود را قرار می دهم تا در صورت تمایل با بنده بتوانید در ارتباط باشید.

    behzadbavali@yahoo.com

    پاسخحذف